• Home
  • Blog Dynamic
  • Η εισαγγελική εντολή για περαιτέρω φορολογικό έλεγχο κατόπιν έρευνας του Σ.Δ.Ο.Ε. δεν αποτελεί συμπληρωματικό στοιχείο κατά την έννοια του Κ.Φ.Ε.

Η εισαγγελική εντολή για περαιτέρω φορολογικό έλεγχο κατόπιν έρευνας του Σ.Δ.Ο.Ε. δεν αποτελεί συμπληρωματικό στοιχείο κατά την έννοια του Κ.Φ.Ε.

Δεκτό έγινε το αίτημα ακύρωσης πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος και Φ.Π.Α, ως και οι σχετικές πράξεις επιβολής προστίμων, στο πλαίσιο Ενδικοφανούς Προσφυγής που κατέθεσε το Γραφείο μας ενώπιον της αρμόδιας Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών, λόγω συμπλήρωσης του χρόνου παραγραφής

Με την υπ' αριθμ. 1680/01-10-2018 απόφασή της η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών Θεσσαλονίκης έκανε δεκτή Ενδικοφανή Προσφυγή, με αίτημα την ακύρωση πράξεων επιβολής προστίμου επί παραβάσεων τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων, πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος και Φ.Π.Α, για τις χρήσεις 2007-2009, λόγω έκδοσης εικονικών φορολογικών στοιχείων, συνολικού ύψους περίπου 16.000 Ευρώ, λόγω παραγραφής της αξίωσης του Δημοσίου.

Ειδικότερα, αφορμή του φορολογικού ελέγχου, αποτέλεσμα του οποίου ήταν η έκδοση των ως άνω πράξεων, ήταν επείγουσα παραγγελία (24-03-2017) της Εισαγγελέως Πρωτοδικών Καστοριάς, η οποία εκδόθηκε βάσει σχετικής αναφοράς αποτελεσμάτων Έρευνας (17-02-2017) της Ειδικής Γραμματείας του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος Κεντρικής Μακεδονίας.

Κρίνοντας επί της Ενδικοφανούς Προσφυγής η αρμόδια Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα ανωτέρω έγγραφα (εισαγγελική παραγγελία, έρευνα του Σ.Δ.Ο.Ε), στα οποία στηρίχθηκε η αρμόδια Δ.Ο.Υ προκειμένου να εκδώσει τις προσβαλλόμενες πράξεις, δεν αποτελούν "συμπληρωματικά στοιχεία", τα οποία μπορούν να ενεργοποιήσουν τον κανόνα της 10ετούς παραγραφής, διότι έχουν τη μορφή συστατικών εγγράφων που προτρέπουν τη διενέργεια ελέγχου χωρίς να περιέχουν διαπιστώσεις συγκεκριμένης παραβατικότητας για τον προσφεύγοντα, όπως προκύπτει από τις διατάξεις των άρθρων 72 παρ. 11 Κ.Φ.Δ., 84 παρ. 1 και 4, 68 παρ. 2 του ν.2238/1994, 9 παρ. 5 του ν. 2523/1997, την υπ' αριθμ. 102/2001 γνωμοδότηση Ν.Σ.Κ., η οποία έγινε δεκτή από τον Υφυπουργό Οικονομικών με την ΠΟΛ 1100/2001 και τη νομολογία του ΣτΕ (Ολ 3174/2014, 2934, 2392/2017, Ολ 1739/2017, βλ. και υπ' αρ. 2642/2017 Πρακτικό της Ολομέλειας του ΝΣΚ). 

Σημείωσε δε, ότι σε κάθε περίπτωση τα ως άνω έγγραφα δεν μπορούν να αποτελέσουν συμπληρωματικά έγγραφα, όσον αφορά το Φ.Π.Α, δεδομένου ότι δεν έχουν εκδοθεί αρχικές πράξεις προσδιορισμού Φ.Π.Α, απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση συμπληρωματικών πράξεων προσδιορισμού Φ.Π.Α, κατά τα οριζόμενα στις οικείες διατάξεις των άρθρων 49 και 57 του ν.2859/2000, σε συνδυασμό με την υπ' αριθμ. 327/2004 γνωμοδότηση Ν.Σ.Κ., η οποία έγινε αποδεκτή με την ΠΟΛ 1125/2004 του Υπουργείου Οικονομικών.

Ετικέτες: παραγραφή, συμπληρωματικά στοιχεία, ενδικοφανής προσφυγή

ταμειακή βεβαίωση παράλειψη κοινοποίησης προδήλως βάσιμο αναστολή εκτέλεσης

Δεκτή αίτηση αναστολής εκτέλεσης ταμειακής βεβαίωσης λόγω πρόδηλης βασιμότητας της ανακοπής

Δεκτή λόγω της πρόδηλης βασιμότητας των λόγων ανακοπής έγινε αίτηση αναστολής εκτέλεσης ταμειακής...

Περισσοτερα...

απόσπασμα Δικαστική απόφαση Ανθρώπινα Δικαιώματα Προσωπικά Δεδομένα Νομική Αναγνώριση Ταυτότητας Φύλου Κτηματολόγιο

Διόρθωση στοιχείων ταυτότητας προσώπου στο Κτηματολόγιο δυνάμει δικαστικής απόφασης νομικής αναγνώρισης ταυτότητας φύλου

Οι δικαστικές αποφάσεις Νομικής Αναγνώρισης Ταυτότητας Φύλου δεν απαιτείται να μεταγράφονται...

Περισσοτερα...

παραγραφή συμπληρωματικά στοιχεία ενδικοφανής προσφυγή

Η εισαγγελική εντολή για περαιτέρω φορολογικό έλεγχο κατόπιν έρευνας του Σ.Δ.Ο.Ε. δεν αποτελεί συμπληρωματικό στοιχείο κατά την έννοια του Κ.Φ.Ε.

Δεκτό έγινε το αίτημα ακύρωσης πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος και Φ.Π.Α,...

Περισσοτερα...

Το συγκεκριμένο Site χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα μας, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.